掃呢頁CODE去手機

2019年9月16日 星期一

鄧詠雪:滿足3個願望 鄧詠雪做殺手鬥國家級高手 __,鄧詠雪,

型!勇於接受挑戰的藝人鄧詠雪(雪子)最近拍攝動作電影,飾演一名女殺手,有大量打鬥及追逐戲份,她直言非常有滿足感:「我初初入行已經好期待做打女,今次可謂 ...


型!


勇於接受挑戰的藝人鄧詠雪(雪子)最近拍攝動作電影,飾演一名女殺手,有大量打鬥及追逐戲份,她直言非常有滿足感:「我初初入行已經好期待做打女,今次可謂滿足咗我三個願望,有拳腳打交、有用槍同埋用刀,刺激又好玩!」她特別感激武術指導羅天池教導,令她打得更似模似樣:「我都好希望打出嚟逼真,所以好用心用力拍每一場戲,當中有對手係國家級跆拳運動員,我都打到全身瘀晒!」


雪子亦很難忘於農曆七月十四日到荒廢醫院拍攝,雖然事前已拜神,但仍有怪事發生:「拍拍吓突然跳Fuse停電,我哋要拜多次神,好在最後順利完成。」


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!