網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年9月6日 星期五

黃翠如:闊別5年再合體!黃翠如孖「美心妹妹」睇騷 __,楊鎧凝,美心,美心妹妹,黃翠如,

黃翠如同「美心妹妹」曾合作劇集《愛我請留言》。藝人黃翠如2014年憑劇集《愛我請留言》入屋,劇中佢同「美心妹妹」楊鎧凝(Celine)嘅溫馨互動獲觀眾 ...


黃翠如同「美心妹妹」曾合作劇集《愛我請留言》。


藝人黃翠如2014年憑劇集《愛我請留言》入屋,劇中佢同「美心妹妹」楊鎧凝(Celine)嘅溫馨互動獲觀眾大讚,相隔5年,呢日佢哋終於再次合體!黃翠如喺社交網大晒同Celine嘅合照,仲用劇中角色名「朱古力姐姐」及「悠悠」稱呼大家,留言:「這夜,遇上了誰?悠悠和朱古力姐姐,長高了,長大了,還一起去看Fashion show。悠悠豬,你要快樂成長啊。」即令唔少網民表示回憶返晒嚟!


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!