掃呢頁CODE去手機

2019年9月9日 星期一

【每星期操練6日】方力申頭痛游到嘔 扣喉噴射式連嘔4次 __,方力申,

方力申11月挑戰環島游,目前一星期練習6次,怎料方力申練水練到嘔。(IG影片截圖)
前香港游泳代表方力申(Alex)加入娛樂圈多年,11月挑戰環島游,為積極備戰,他要作息定時,注意飲食健康及戒酒,笑言怕到時游12個鐘要大便就麻煩,目前 ...


前香港游泳代表方力申(Alex)加入娛樂圈多年,11月挑戰環島游,為積極備戰,他要作息定時,注意飲食健康及戒酒,笑言怕到時游12個鐘要大便就麻煩,目前一星期練習6次,怎料方力申練水練到嘔。



方力申今日在IG分享貼出兩條片,他在海中拍片說:「大家好,仲有差唔多兩公里就到淺水灣,我兩公里之前,跟隊友講Bye Bye,其實唔畀一個人游,但係我頭先都講過好頭痛,咁頭痛喺海再等就更加暈,因為啲海浪,我話唔得,我寧願慢慢游,你哋一陣追到我就追,如果再停喺度再曬住,我塊面又曬到有啲痛,我唔掂我會嘔,其實我而家都可以嘔。」



接着另一條片,見方力申扣喉,噴射式連嘔4次,學阿姐話齋睇到心都離一離,他寫道:「游到嘔:Warning……以上片段會引起觀眾不安,反胃甚至想嘔,因為片段拍攝到我在海中嘔吐的過程,不想看的請別swipe left看下一段視頻。游海真係唔簡單,容易脫水容易中暑容易嘔,點解我要咁辛苦,同情我請捐款。」今早方力申仍然繼續努力,早上5點幾起身,出發游早水。

-----------------------------

【撐學生】

召集有心人 撐學生全年睇《蘋果》

立即按此



方力申11月挑戰環島游,目前一星期練習6次,怎料方力申練水練到嘔。(IG影片截圖) 方力申今日在IG分享貼出兩條片。(網上截圖) 方力申今日在IG分享貼出兩條片。(網上截圖)
他指游海不簡單,容易脫水容易中暑容易嘔。(IG影片截圖)

他指游海不簡單,容易脫水容易中暑容易嘔。(IG影片截圖)
他又指在日曬下,感覺塊面有些痛。(IG影片截圖)

他又指在日曬下,感覺塊面有些痛。(IG影片截圖)
(方力申IG影片截圖)

(方力申IG影片截圖)
 方力申扣喉,噴射式連嘔4次。(IG影片截圖)

方力申扣喉,噴射式連嘔4次。(IG影片截圖)
(方力申IG影片截圖)

(方力申IG影片截圖)

鍾意就快D Share啦!