掃呢頁CODE去手機

2019年9月23日 星期一

陸浩明:做咗「未婚爸爸」?6號驚現一家三口全家福 __,陸浩明,

真係好似一家三口。藝人陸浩明(6號)同女友陳詩欣(Ayan)感情穩定,更視對方為結婚對象,而6號亦曾講過儲錢買樓後就成家立室!呢日6號趁唔使開工陪女友 ...


真係好似一家三口。


藝人陸浩明(6號)同女友陳詩欣(Ayan)感情穩定,更視對方為結婚對象,而6號亦曾講過儲錢買樓後就成家立室!呢日6號趁唔使開工陪女友出街,不過今次佢仲多咗位「小女友」陪,三個人齊齊合照嚟個「全家福」,而6號仲介紹「小女友」叫奈奈子:「佢最鍾意飲北海道牛奶。」之後,Ayan再甫出一張6號瞓覺照,而佢就擺出個嘟嘴表示:「有人晏晝happy hour.... 而(依)家不省人事,我決定自己食晚飯。」有網民搞笑叫Ayan「攞水淋醒佢」,仲話佢哋兩個咁恩愛,希望早日聽到佢哋好消息呀!


---------------
立即參加「賞您睇」: https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!