網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年9月2日 星期一

蔡少芬:肚大如籮!蔡少芬佗B素顏孖張晉接女放學 __,張晉,蔡少芬,

蔡少芬粗身大勢都出動接女放學!雖然今日才是正式的開學日,但一眾讀國際學校的星二代早已開學。在大約下午3時多,正懷第三胎的蔡少芬(Ada)素顏現身,即使 ...


蔡少芬粗身大勢都出動接女放學!


雖然今日才是正式的開學日,但一眾讀國際學校的星二代早已開學。在大約下午3時多,正懷第三胎的蔡少芬(Ada)素顏現身,即使着鬆身衫都遮不住6個月大的身孕,但四肢依舊纖瘦,可謂得天獨厚!她恩愛翹住老公張晉手,拍拖行去學校接囡囡放學。及後張晉拖住大女張楚兒、Ada拖住細女張信兒步出校門,信兒一見到大批記者,用英文笑問:「點解咁多人嘅?」而行前的張晉負責開路,一枝箭先行去座駕。隨後的Ada微笑婉拒受訪,故問到腹中BB的性別時,她並沒有回答,最後化身柴可夫司機揸車離開。


同場還有洪天明拖住細仔JT現身,JT勁怕醜匿在天明背後,萌爆扯住爸爸衫尾入學校接哥哥TJ,十分可愛!同樣當TJ見到記者時,古靈精怪第一時間用手遮面,然後笑問:「點解成日都見到你哋嘅?」至於天明指休息日就會做「湊仔公」接送返學,稍後會再返內地拍劇及傾生意,說畢教導囝囝同記者講再見,然後上車離開。


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk 
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。





來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!