掃呢頁CODE去手機

2019年9月3日 星期二

《家有B事》:【家有B事】隨性梁芷珮點處理三子女嗌交? __,梁芷珮,

梁芷珮原來已經係三個仔女嘅媽媽!藝人梁芷珮(Christy)憑旅遊節目《潮什麼》系列闖出名堂,喺節目大騷Fit爆身形嘅佢,原來係三子女之母,分別育有大 ...


梁芷珮原來已經係三個仔女嘅媽媽!


藝人梁芷珮(Christy)憑旅遊節目《潮什麼》系列闖出名堂,喺節目大騷Fit爆身形嘅佢,原來係三子女之母,分別育有大仔Brendan、二仔Duncan以及幼女Kasey,Christy亮相東網節目《家有B事》時表示平時鍾意同小朋友多互動及多活動,因大仔Brendan係高爾夫球港隊成員之一,一家人打高爾夫球成為親子活動。


Christy自言屬於隨性媽媽,不會強迫子女學習,她說:「無論係功課定出去學嘢,我都會由得佢哋鍾意點就點,我覺得咁樣幾好,平時有啲媽媽會好緊張,話一定要食呢樣嘢,一定要去睇醫生,我完全冇呢啲嘢,so far我啲小朋友讀書成績都唔錯,身體尚算健康。」


想了解多啲Christy嘅育兒心得?想知道Christy遇上三子女嗌交會有咩妙法處理?快啲去片睇今集《家有B事》!


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!