掃呢頁CODE去手機

2019年9月29日 星期日

周奕瑋:終身幸福!周奕瑋生日願望關潘盈慧事? __,周奕瑋,

佢哋好好感情!「日本通」周奕瑋(Jarvis)半個月前生日,近日終於有時間與一眾娛樂主播包括許文軒、潘盈慧及林子博等飯敍慶生,文軒事前更悉心為壽星仔訂 ...


佢哋好好感情!


「日本通」周奕瑋(Jarvis)半個月前生日,近日終於有時間與一眾娛樂主播包括許文軒、潘盈慧及林子博等飯敍慶生,文軒事前更悉心為壽星仔訂製生日蛋榚,Jarvis笑謂:「佢唔係淨係為我嘅,阿盈都八月生日嘛。十年前我哋加入娛樂新聞台開始,每年都盡量圍埋一齊慶祝生日。今年飯敍前我仲跟文軒去攞蛋榚,雖然好似冇乜驚喜咁,但都冇所謂,起碼佢冇話我知係乜味蛋榚,叫我自己估吓。」


Jarvis感性表示彼此友誼相當珍貴,希望「大家庭」能夠一直留存下去。他坦言:「我習慣咗生日都要開工,今年本來都要,但後來檔期有改動,我突然可以放假,決定留喺屋企hea同打機,因為早排工作太忙,好缺乏休息時間。(有乜生日願望?)雖然唔係好關我事,但我希望阿盈早日覓得如意郎君,哈哈﹗」


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!