網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年9月12日 星期四

陳紫蓮:陳紫蓮出殯 莫可欣難忘一句話謹記教誨 __,莫可欣,

「港姐之母」陳紫蓮今日出殯。「港姐之母」陳紫蓮(Rosa)上月17日因癌病離世,終年72歲。今早於紅磡世界殯儀館出殯,遺體隨即移師鑽石山火葬場火化。治 ...


「港姐之母」陳紫蓮今日出殯。


「港姐之母」陳紫蓮(Rosa)上月17日因癌病離世,終年72歲。今早於紅磡世界殯儀館出殯,遺體隨即移師鑽石山火葬場火化。治喪委員會成員曾醒明一早到場打點,喪禮以佛教儀式進行,靈堂中央有數位僧侶誦經祭祀,而李明慧、莫可欣、安德尊、趙雅芝及老公黃錦燊等亦有到場。


其中1993年港姐冠軍莫可欣,約早上10時多離開,受訪時指對上一次見Rosa已是年幾前,當時都不知對方患病,故等悉噩耗一刻都好突然:「之後問咗佢屋企人,佢唔想公開、唔想大家擔心,佢貢獻咗30幾年畀港姐,無論港姐、華姐都好尊重佢,雖然有佢喺度會令我哋好緊張,因為驚做錯嘢、講錯嘢,但其實佢係好錫我哋。」


續憶述當年參選期間至選完都好大壓力,是Rosa叫她撐下去,並坦言若不是有對方的鼓勵,會做了不少不必要的決定:「係佢叫我撐落去,所以都好唔捨得佢,希望佢安息。(佢對你講過邊句說話最難忘?)就係叫我撐落去,選美嗰時身體唔係咁舒服,選完睇到新聞又唔開心,好彩當時冇互聯網,如果唔係我都驚Handle唔到,大壓力到想崩潰,係佢同我講當係學習嘅過程,做好自己本分,到呢刻做人都係諗住呢樣嘢,記住佢呢個教誨,頂硬上一切都會過去。」


及後約11時,大殮儀式過後,由一名男親友捧住Rosa遺照,與眾親友齊齊步出靈堂,伴隨有兩名男親友一同坐在靈車上,而其他親友則坐旅遊車隨後駛出,出發至鑽石山火葬場。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!