掃呢頁CODE去手機

2019年9月22日 星期日

黃宗澤:陪新女玩真心話 黃宗澤大方談舊愛胡杏兒 __,胡杏兒,黃宗澤,

應該連佢都估唔到會畀人問…藝人黃宗澤(Bosco)最近拍攝大陸綜藝節目《各位遊客請注意》,要同台灣女星歐陽娜娜及幾位素人團友徒步上高原,有得玩又有得識 ...


應該連佢都估唔到會畀人問…


藝人黃宗澤(Bosco)最近拍攝大陸綜藝節目《各位遊客請注意》,要同台灣女星歐陽娜娜及幾位素人團友徒步上高原,有得玩又有得識朋友仔,睇Bosco就好似幾Enjoy咁,加上對住差不多全部90後,見佢成個人都好似Young晒。喺最新一集中,就講到眾人攀山涉水去到露營營地後,Bosco煮飯、煲羅宋湯慰勞團友,各人仲起哄玩「Truth or Dare」,咁啱去到Bosco時佢就選擇講「真心話」,其中一位新相識嘅女團友就問佢依家對前女友、已婚生子嘅胡杏兒有咩感覺,點知就搞到氣氛鬼咁尷尬,此時Bosco雙眼望向左上,大方講咗句:「祝福她呀!沒有沒有沒有,真的!我也替她現在生活很開心,真的。」


雖然其他團友就多口係咁話佢答得太官方,不過都有男團友直言Feel到Bosco當時真係好尷尬,仲話唔係咁Like個女仔咁問法添。


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!