掃呢頁CODE去手機

2019年9月7日 星期六

秋生演藝座談會港獨理念 愛國定義 __,黃秋生,

秋生昨日在演藝學院參加座談會,與師弟師妹大談近日的白色恐怖。
秋生昨日在演藝學院參加座談會,與師弟師妹大談近日的白色恐怖。一向勇敢發言的黃秋生,日前聲稱因感疲累撤離fb,原來他低調轉往twitter繼續就社會現況 ...


一向勇敢發言的黃秋生,日前聲稱因感疲累撤離fb,原來他低調轉往twitter繼續就社會現況發聲。秋生昨日以演藝學院首屆畢業生身份,出席以「白色恐怖下何去何從」為題的座談會,跟師生對談敏感的社會話題。

相關新聞:香港白色恐怖金義聖斥暴戾

黃秋生為香港演藝學院首屆畢業生,昨日應演藝學院學生會邀請,出席「白色恐怖下何去何從」為題的座談會,與師生及校友等分享感受,甫開始現場已有人大叫:「時代革命!」秋生座談會開始時率先表明愛國:「我好愛國,你一送中,人哋取消你個特殊地位,香港就玩完。如果香港玩完,對於祖國經濟好大影響,因為我哋愛國,所以先要反呢個送中。」即時搏得全場掌聲。



有學生認為要「以暴制暴」,秋生則覺得要「止戈制暴」。互聯網圖片 有學生認為要「以暴制暴」,秋生則覺得要「止戈制暴」。互聯網圖片

傳統中國忠孝仁義

現場同學問秋生愛國和港獨可否同時存在?覺得自己是中國人還是香港人?此刻會選擇愛國還是港獨?秋生也大膽發言:「港獨,我真係唔係好清楚個理念,即係香港獨立成為一個國家叫港獨?香港高度自治又叫港獨?根據上面理解,有身份證就係港獨,咁全場都係港獨,幫香港發聲又係港獨,唔同意我又係港獨,從咁理解係人都港獨。但從國家政治、經濟、軍事嚟睇,我又睇唔到香港好容易可以做得到。」

秋生續說:「我𠵱家多謝年輕人,令到我覺得自己係香港人,呢件事好震驚,所有人出嚟都有好高情操。至於愛國,又係定義問題,我心目中嘅一個傳統中國,係忠孝仁義、德智禮信。如果我將成件事從另一個角度去睇,如果我以藍絲嘅觀點去睇,將人比喻為曱甴、垃圾、廢青,但我唔同,我係人,所以我殺嘅係曱甴,唔打得你?唔搞得你?唔可以用粗口鬧你呀?如果做中國人做到咁,我話唔係,但喺我心入面、理念上係愛我嘅中國。」



秋生上月尾在fb分享開工照,翌日卻突然宣佈離開fb,現已轉戰twitter。資料圖片

秋生上月尾在fb分享開工照,翌日卻突然宣佈離開fb,現已轉戰twitter。資料圖片

對抗魔鬼易變魔鬼

社會普遍認為警察失控,有同學贊成「以暴制暴」,秋生卻不認同,反而覺得應「止戈制暴」,追究的同時應學懂原諒,他說:「尼采有句名言『當你凝視深淵,深淵也在凝視你』,你對抗魔鬼時好容易會變成魔鬼,仇恨可能會令你做錯一啲嘢。」秋生更不認同警察家人要受牽連:「即係你強姦我個女,我姦番你阿媽,關人哋老婆個仔乜事,呢點我唔能夠同意。個政府真係白癡,唔通個仔唔食飯摑佢兩巴,講粗口摑佢四巴,唔返學摑佢八巴,摑到牙都甩面都腫埋,跟住摑到佢癡癡呆呆,腦殘再摑X多你36巴,仔都瓜埋。香港都死埋,你仲做乜鬼嘢特首,收皮」秋生更直言覺得政府已不能控制警察,他覺得政府先要解決這班「山賊政權」。

不少示威者遭暴力對待,秋生說:「我唔係話反對以暴易暴,係講緊呢個暴去到乜嘢程度,兩軍對陣,就梗係打仗……但係講到去騷擾人哋屋企,呢個暴力咪過咗火,我係講緊呢樣嘢,就算對方做咗一啲過份殘忍嘅嘢,我哋都唔可以去學佢哋。」有學生問秋生如何對付無賴?秋生笑說:「我通常係笑佢哋,之後會無視佢,都幾冇癮!」其後有老師感謝秋生到學校與同學見面,提到有同學在情緒方面受到困擾,秋生說:「所以𠵱家要搵啲老鬼出嚟輔導,唔好俾仇恨影響咗眼睛,控制你嗰個係魔鬼,佢會影響你整體生活。」



轉戰twitter覓自由

有同學問到秋生會否以知名度,令國際更關注事件?他笑說:「叫我影響Donald Trump(美國總統特朗普)?全世界得一個人影響到佢,嗰個叫習近平。」提到近日「撤離」fb,秋生強調是私人決定,但原來他低調轉玩twitter,秋生第一個帖文就是以英文留言:「我離開了fb數天,有朋友跟我說這裏有更多自由及樂趣,是真的嗎?」他連日來也有就時事留言,還追蹤台灣總統蔡英文。

採訪:羅慧敏

攝影:沈健程




鍾意就快D Share啦!