掃呢頁CODE去手機

2019年9月2日 星期一

李蘊:有其母必有其女 李蘊同囡囡有咩唔似? __,李蘊,

李蘊覺得囡囡同佢愈嚟愈似,但有一樣嘢係唔似!藝人李藴婚後育有一女羅紫晞和一子羅明新,幸福美滿!她在社交網上載與晞晞到遊樂場玩旋轉木馬的相片,見到女兒玩 ...


李蘊覺得囡囡同佢愈嚟愈似,但有一樣嘢係唔似!


藝人李藴婚後育有一女羅紫晞和一子羅明新,幸福美滿!她在社交網上載與晞晞到遊樂場玩旋轉木馬的相片,見到女兒玩得相當開心,李蘊則站在旁邊陪伴愛女,相當溫馨。


李蘊發文表示:「我覺得妳越(愈)來越(愈)像小時候的我,不過比我還古靈精怪,愛妳。我熱情又主動人見人愛的大寶貝。」網友都指晞晞愈大靚,兩母女長得像餅印一樣!


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk 
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。 



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!