掃呢頁CODE去手機

2019年9月10日 星期二

熊黛林:熊黛林素顏晒線騷纖腰 網友:怎麼做到的? __,熊黛林,

熊黛林做咗人母人妻之後都冇鬆懈!名模熊黛林(Lynn)去年誕下雙胞胎女兒Kaylor和Lyvia,之後佢就減少幕前工作,將大部分時間都用喺兩個女身上, ...


熊黛林做咗人母人妻之後都冇鬆懈!


名模熊黛林(Lynn)去年誕下雙胞胎女兒Kaylor和Lyvia,之後佢就減少幕前工作,將大部分時間都用喺兩個女身上,實行有女萬事足!雖然少咗面對鏡頭,但唔代表Lynn會因而鬆懈,佢依然操得好Fit!今日佢就同大家分享咗幾張喺屋企做運動嘅相同自拍,留言:「大熱天出一身汗真舒服!加油!💪🏻」素顏上陣嘅佢着上Sports Bra大騷事業線之外,仲晒埋條小蠻腰同長腿,網友都紛紛大讚佢副Body真係冇得輸,仲有網友留言:「確定之前肚子裏裝了兩個小可愛嗎?完全平的怎麼做到的?」對Lynn條纖腰大表羨慕!


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!