掃呢頁CODE去手機

2019年9月27日 星期五

莊思敏:變身女主人!莊思敏出錢出力幫襯男友 __,莊思敏,

呢個女朋友娶得過啦!莊思敏剛於中秋追月在社交網放閃,宣布戀事,為保愛苗,她起初只透露男友Brian是台灣商人,原來40出頭的Brian經營台式珍珠奶茶 ...


呢個女朋友娶得過莊思敏剛於中秋追月在社交網放閃,宣布戀事,為保愛苗,她起初只透露男友Brian是台灣商人,原來40出頭的Brian經營台式珍珠奶茶 ...


呢個女朋友娶得過


莊思敏剛於中秋追月在社交網放閃,宣布戀事,為保愛苗,她起初只透露男友Brian是台灣商人,原來40出頭的Brian經營台式珍珠奶茶店,在當地頗受年輕人歡迎。早在7月時,莊思敏隨《法證先鋒IV》劇組到台灣補拍戲份,同行有黃浩然及湯洛雯等,來到男友地頭,自然不放過見面的機會,她趁拍攝空檔到男友店舖探班,期間幫手打點,儼如女主人,十分默契,她還一口氣購買了二十多杯珍珠奶茶帶返劇組「萬歲」,認真識做。


問到男友是否珍珠奶茶王子?她回覆時笑着否認,並說:「佢自己生意,小店咋!喺台北一間,依家搵緊地方開第二間。」Brian這間店N.7 Tea Lounge店舖細細,但裝潢顯品味,店內除有吊燈,藍色牆身亦印上動物圖案。問到男友會否來港開店,她說:「應該唔會!香港租金咁貴,競爭大。」


---------------
立即參加「賞您睇」: https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!