網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年9月3日 星期二

【排除萬難成夫妻】張致恒宣誓緊張流汗 老婆將「在座」讀錯「在床」笑爆全場 __,張致恒,

Boy’z成員Steven(張致恒)月前為一堆情債收拾好殘局後,先為人父再當人夫嘅佢,亦正式成家立室。今日抱住五個月大的可愛兒子天寶,與粉絲女友雯雯排 ...




Boy’z成員Steven(張致恒)月前為一堆情債收拾好殘局後,先為人父再當人夫嘅佢,亦正式成家立室。今日抱住五個月大的可愛兒子天寶,與粉絲女友雯雯排除萬難行禮結婚,成為夫妻。

今早近十一點,Steven抱住B仔落車,穿上白紗短裙嘅雯雯,同Steven一樣著住波鞋到場。曾跟Steven一齊租屋住嘅張彥博,及他的前經理人Kitty媽,有出席見證這位兄弟成家立室。

一對新人宣誓時,Steven雖無爆喊,但就緊張到全程流汗,老婆雯雯仲緊張到將「我向在座各位見証」,讀錯成「我向在床……」,即時笑爆全場,緊張氣氛逆轉。

禮成後,一對新人見傳媒,全程負責抱B嘅Steven話:「好想用自己去證明會做番好,為家庭努力,希望大家畀多次機會我,喺度同大家道歉,困擾到大家唔好意思,我會好好改過,好好咁鍚老婆同bb,對老婆一心一意。」對於老公愛的宣言,雯雯好怕羞只係點點頭講咗句:「多謝。」

雖然之前情債新聞影響咗工作,但Steven話月底返內地為網片開工。「希望越做越好,我反省咗一個月,每日好好照顧老婆同仔,一日煮三餐,大個仔唔再犯錯。」至於英皇一眾好友如Kenny,Twins沒到場觀禮,甚至之前Twins嬲到取消關注他ig割席,Steven話同兄弟Kenny心照,亦明白Twins嬲佢係啱嘅,佢只希望用時間同行動去証明自己會改過。之後到佐敦與一眾親友食飯。Steven現努力儲錢,安排明年9補辦婚宴。


鍾意就快D Share啦!