掃呢頁CODE去手機

2019年9月20日 星期五

王祖藍:睇住李亞男同人激咀 王祖藍嬲到要打… __,李亞男,王祖藍,

呢啲感受相信冇人想知!睇住老婆同其他男人激咀嘅感受係點,相信冇幾多人想知!藝人王祖藍就將呢種充滿悲痛嘅心路歷程拍片放上網同大家分享!近日無綫劇集《烈火 ...


呢啲感受相信冇人想知!


睇住老婆同其他男人激咀嘅感受係點,相信冇幾多人想知!藝人王祖藍就將呢種充滿悲痛嘅心路歷程拍片放上網同大家分享!


近日無綫劇集《烈火雄心3》喺凌晨重播,當中飾演高級消防隊長「卓柏宇」嘅鄭嘉穎,同飾演「潘凱琳」嘅李亞男喺劇中有一段情,呢日故事發展到表白場面,跟住當然就唔少得咀嘴,佢哋攬到實激咀咗成分鐘!王祖籃喺屋企睇住呢一幕,佢企喺電視機前不斷配音加料,例如:「你結咗婚囉喎」、「點可以咁做」,睇完晒之後即刻露出嬲豬嘅表情,仲話要打畀鄭嘉穎老婆陳凱琳!


喺片尾時聽到李亞男把聲話:「你影完未呀!」原來同王祖藍係喺屋企一齊睇電視,唔少網民都留言讚王祖藍嘅表情到位,交足戲真係呃得下人!


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!