掃呢頁CODE去手機

2019年9月14日 星期六

馬詩慧:王麗嘉唔知咩係劏房 馬詩慧自責:疏於教育 __,王麗嘉,馬詩慧,

真係要好好教育喇!名模馬詩慧(Janet)與兩位女兒王曼喜(Kayla)和王麗嘉一同出席慈善活動,Janet說:「無論係咩慈善公益活動自己都好支持,最 ...


真係要好好教育喇!


名模馬詩慧(Janet)與兩位女兒王曼喜(Kayla)和王麗嘉一同出席慈善活動,Janet說:「無論係咩慈善公益活動自己都好支持,最緊要幫到人。」問到會否參加劏房義工探訪活動,她說:「都想,之前都有探訪過老人院同兒童院。(有冇帶埋兩個女一齊去?)有呀!佢哋細啲嘅時候有帶埋佢哋去,畀佢哋早啲學識幫助有需要嘅人。」


至於協會幫助住劏房的人士,談到兩位女兒知否甚麼是劏房?Janet說:「大女Kayla就知,因為佢都有參加過其他慈善組織派物資畀劏房人士。但竟然個細女問我咩係劏房,我就話吓!不過呢個係我嘅問題,疏於教育。」另外,Janet又指昨日中秋節過得十分平淡,兒子又不在港,故一家在家中吃飯度過。


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!