網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年9月3日 星期二

蘇施黃:蘇施黃孖周潤發行山 齊齊吔大牌檔 __,周潤發,蘇施黃,

兩位孖住出動!藝人蘇施黃(阿蘇)今日同影帝周潤發行山,行完山仲齊齊開餐,喺網上分享相片,阿蘇話發哥叫咗好多嘢食,包括清湯腩河、雲吞蝦子撈麵、鹹牛肉蛋三 ...


兩位孖住出動!


藝人蘇施黃(阿蘇)今日同影帝周潤發行山,行完山仲齊齊開餐,喺網上分享相片,阿蘇話發哥叫咗好多嘢食,包括清湯腩河、雲吞蝦子撈麵、鹹牛肉蛋三文治同西多士,真係聽到都覺得飽呀!阿蘇留言:「行完山話帶我去食大排(牌)檔,我以為食吓乜乜湯通...未坐㡳,佢問我食乜嘢飯,早晨流流食飯?佢話梗係早晨食飯,晚上唔好食飯,結果我叫了排骨飯$16又平又好食,我放底碗筷,佢話唔食嗱?剛開始咋喎!」而阿蘇仲叫發哥做「木嘴」,皆因當年發哥喺劇集《親情》演車房仔「木嘴輝」。


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。





來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!