掃呢頁CODE去手機

2019年9月5日 星期四

雙親離異未受打擊 林愷鈴向父送祝福 __,林愷鈴,龔慈恩個囡,

父母離婚,林愷鈴仍感激他們的疼錫。
雙親離異未受打擊林愷鈴向父送祝福林愷鈴昨晚出席時裝展活動,對於父母離婚一事,她表示雙方已分開一段時間,並不突然,又指他們很理性,關係友好:「佢哋一直都 ...


雙親離異未受打擊 林愷鈴向父送祝福

林愷鈴昨晚出席時裝展活動,對於父母離婚一事,她表示雙方已分開一段時間,並不突然,又指他們很理性,關係友好:「佢哋一直都對我好好,係好好嘅家長,好Take Care我。(佢哋分咗居兩年?)等佢哋自己講,作為女兒,佢哋係好好嘅父母,一路都好關心我,盡心盡力盡責咁去照顧我,我好幸福,對我冇乜打擊。」

問到有否見過爸爸的女友,林愷鈴說:「多謝關心,等佢自己講。(祝福爸爸有新女友?)當然會祝福,成件事好正面,希望佢哋開心,父母將來有另一半都會祝福。(鼓勵媽咪搵另一半?)我好開放,呢個年代大家都想開心,有咁錫我嘅父母好開心、好幸福。」其父林煒曾指龔慈恩喜歡控制家中大小事,對此,林愷鈴說:「唔覺喎!(同爹哋仲有冇聯絡?)梗係有!(同媽咪住?)一直都喺香港同媽咪住。」

此外,惠英紅與龔慈恩認識多年,直言早已知道好友離婚,並支持雙方選擇自己喜歡的生活:「如果唔適合,分開都好,早啲各自搵一個更合適嘅,總之最緊要開心!」




鍾意就快D Share啦!