掃呢頁CODE去手機

2019年9月12日 星期四

鄺潔楹:逾千萬元物業揸手 鄺潔楹原來係富千金? __,鄺潔楹,

鄺潔楹被爆家住二千呎獨立屋,仲有開投資公司!「仙氣女神」鄺潔楹(Judy)外形省鏡,性格又傻更更,深得Fans喜愛,拍攝《3日2夜》、《愛.回家之開心 ...


鄺潔楹被爆家住二千呎獨立屋,仲有開投資公司!


「仙氣女神」鄺潔楹(Judy)外形省鏡,性格又傻更更,深得Fans喜愛,拍攝《3日2夜》、《愛.回家之開心速遞》及做主持都經常成為宅男熱話。最近Judy被揭家底原來有番咁上下,被指家住二千呎獨立屋之外,又與兄長在跑馬地有逾千萬元物業,亦有開投資公司。Judy受訪時否認是「富千金」,只是多得家人投資有道:「我點會係富千金?都係自己揸車,大家叫番我『哈比』我只可以講自我開始懂事以嚟,屋企人都灌輸有關投資嘅知識,好多都係我哋共同擁有嘅財產,要歸功於佢哋,我入行以嚟冇走捷徑,由娛樂新聞台開始做起,所有嘢都循序漸進,希望大家睇番我工作方面我好努力㗎!」


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!