掃呢頁CODE去手機

2019年9月26日 星期四

梁芷珮:意大利放閃!梁芷珮「補影」婚照有原因 __,梁芷珮,

梁芷珮同老公去咗意大利玩。喺劇集《她。她。她的少女時代》飾演「最強小三」嘅梁芷珮(Christy),早喺20歲就同老公Ken結婚兼生咗三個小朋友。近日 ...


梁芷珮同老公去咗意大利玩。


喺劇集《她。她。她的少女時代》飾演「最強小三」嘅梁芷珮(Christy),早喺20歲就同老公Ken結婚兼生咗三個小朋友。近日佢孖住老公帶隊出發去意大利,盡覽無敵靚景,仲喺當地「補影」結婚相添!雖然佢哋只係着住普通便服,但一樣咁恩愛,Christy仲留言大爆補影嘅原因:「20歲就嫁畀佢,當年嘅結婚相好似影到畢業相咁,唔緊要喺呢個無敵靚景前影番兩張補數!多謝我嘅『潮友』幫手執我哋嘅pose。」


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!