掃呢頁CODE去手機

2019年9月29日 星期日

陳庭欣:水着放題!陳庭欣晒招牌蜜桃胸勁火辣 __,陳庭欣,

索女水着放題呀喂~無綫咪神陳庭欣(Toby)趁住好天氣,相約一班好友包括王子涵、劉晨芝(Adrienne)、吳紫韻、衛志豪等,開船P同陽光玩遊戲,相當 ...


索女水着放題呀喂~


無綫咪神陳庭欣(Toby)趁住好天氣,相約一班好友包括王子涵、劉晨芝(Adrienne)、吳紫韻、衛志豪等,開船P同陽光玩遊戲,相當熱鬧!一眾女士都泳衣上陣大騷身材,更狂影靚相,身穿紅色三點式嘅Toby十分搶眼,盡晒33C招牌蜜桃胸及修長美腿。而Adrienne亦唔輸蝕,着上黑色一件頭開窿泳衣,喺遊艇上大擺甫士,十分誘人!


穿黑色泳裝的Adrienne說:「平時我得閒都會遊船河,因為好鍾意水上活動,同埋就嚟凍,冇得游喇!(同陳庭欣比身材邊個贏?)哈哈!佢贏啦,因為佢真係經常做運動,我依家都會每個星期操弗,所以我都要畀心機啲,不過我上圍可能大少少。」劉晨芝稱前一晚患上腸胃炎,嘔足十幾次,原本以為無緣游船河,不過起身後又冇事,故照去玩,但回家後又再度不舒,她說:「我腸胃好敏感,個個食都冇事,淨係得我唔舒服。」


另一邊廂,組合Super Girls成員趙慧珊(Aka)亦罕有晒水着照,喺澳門異地大解放,着上白色泳衣大晒事業線,又喺泳池邊享受日光浴,認真歎到爆!


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!