掃呢頁CODE去手機

2019年9月2日 星期一

羅天宇:開竅剝衫博到盡!羅天宇幫媽咪圓演藝夢 __,羅天宇,

羅天宇開咗竅啦!藝人羅天宇(Joey)在新劇《她。她。她的少女時代》中表現亮眼,飾演要求嚴格的健身室老闆,他為了一場晒肌除衫戲,而展開了三個多月的地獄 ...


羅天宇開咗竅藝人羅天宇(Joey)在新劇《她。她。她的少女時代》中表現亮眼,飾演要求嚴格的健身室老闆,他為了一場晒肌除衫戲,而展開了三個多月的地獄 ...


羅天宇開咗竅


藝人羅天宇(Joey)在新劇《她。她。她的少女時代》中表現亮眼,飾演要求嚴格的健身室老闆,他為了一場晒肌除衫戲,而展開了三個多月的地獄式減肥,戒鹽、油、糖,只吃白烚雞胸、菜及健康餐,是他人生中最瘦的時期。講到難忘的場口,除了要跟姚嘉妮上演一場激情接吻戲外,還要對田蕊妮(阿田)破口大罵,對他來說也是突破,又大讚阿田是個非常犀利的演員:「佢好吸引人去睇,我同佢拍戲嘅時候,我會不自覺咁變咗個觀眾去欣賞佢,跳出咗個角色,所以同佢拍嘢有呢個難度,因為佢太好戲。」


常被外界覺得無心工作的他,承認以前欠方向及目標,做事得過且過,直至拍攝《跳躍生命線》方知要搏命:「拍完《愛.回家》有兩年冇劇拍,當時有諗過係咪唔好等,唔知要等到幾時,好感激《跳躍生命線》嘅監製,喺曙光愈來愈微弱嘅時候,幫我撥開雲霧,畀個咁好嘅角色,所以我一定要做好。」除了不想辜負監製期望,他透露母親一直希望他演藝事業有所成就:「媽咪都入過訓練班,但佢讀咗一半就冇讀,所以想我幫佢圓演藝夢,佢成日叫我你快啲努力啲,我走埋你都未紅。」


感情生活方面,雖然他跟湯洛雯已分手,但名字還常連在一起,他認為在所難免亦不介意,並稱兩人是好友關係,未能走到最後感可惜。至於是否準備展開新戀情?他坦言:「整體個人未Ready,唔想拍散拖,冇咁多心機或心思重新去建立,而且仲未遇到啱。」


服裝:Ted Baker
髮型:Martin@Hair
化妝:BUBU@Anjo Makeup
場地:Mad for Garlic(Causeway Bay)
---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!