網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年9月15日 星期日

江嘉敏:情不變!江嘉敏孖男友瘋狂放閃 __,江嘉敏,

係Sweet嘅!無綫小花江嘉敏早前捲入桃色糾紛,被指搭上男友Anthony的好朋友X先生,不但有深情對話流出,更有指二人以公幹為由飛到日本「偷食」。事 ...


係Sweet嘅!


無綫小花江嘉敏早前捲入桃色糾紛,被指搭上男友Anthony的好朋友X先生,不但有深情對話流出,更有指二人以公幹為由飛到日本「偷食」。事後江嘉敏火速喺社交網發文反擊,公開有關對話截圖以正視聽,更開名怒罵爆料者。而事件未有影響佢同Anthony嘅感情,呢日Anthony喺社交網大晒二人嘅背面合照,見佢哋喺山上欣賞夕陽,仲攬到實一實相當甜蜜,Anthony更以容祖兒歌曲《續集》嘅歌詞憑歌寄意,指:「只妄想跟你去避世,風再急可捉緊你手」,以行動力證情不變。


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk 
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!