掃呢頁CODE去手機

2019年9月24日 星期二

單文柔:囡囡小豬比化身萌爆鬧鐘!單文柔投晒降 __,單文柔,小豬,小豬比,羅志祥,

起身啦媽咪!前港姐單文柔(Phoebe)今年4月為老公陳展鵬生咗囡囡陳諾瑤(小豬比),依家有女萬事足嘅佢不時晒出小豬比可愛萌照,見到5個月大嘅「小豬比 ...


起身啦媽咪!


前港姐單文柔(Phoebe)今年4月為老公陳展鵬生咗囡囡陳諾瑤(小豬比),依家有女萬事足嘅佢不時晒出小豬比可愛萌照,見到5個月大嘅「小豬比」瞓喺床上面揮舞手仔,又嘴擘擘叫Phoebe快啲起身陪佢玩咁。不過Phoebe就投晒降話:「畀我瞓多陣pls」新手媽媽認真唔易做!網友都大讚小豬比萌到爆,仲話如果有呢個咁可愛嘅人肉鬧鐘,一定唔會賴床呀!


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!