掃呢頁CODE去手機

2019年9月22日 星期日

黎曉靈求割愛 張文慈趕住放血 __,張文慈,黎曉靈,

張文慈急不及待着上身!
黎曉靈求割愛張文慈趕住放血栢芝的新店甫開張,不少好友搶先撐場,如時尚名媛黎曉靈(Kimmy)與張文慈已幫襯。張文慈上載跟栢芝的合照,自爆買了很多戰利品 ...


黎曉靈求割愛 張文慈趕住放血

栢芝的新店甫開張,不少好友搶先撐場,如時尚名媛黎曉靈(Kimmy)與張文慈已幫襯。張文慈上載跟栢芝的合照,自爆買了很多戰利品。

而Kimmy笑言前日路過中環,見有新店開張便入內看看,後來才知店主是栢芝:「佢好低調,開張都冇做宣傳,自己做埋店員去推銷,吸引咗附近畫廊嘅設計師同藝術家嚟捧場,啲客要求佢簽名、合照,栢芝都冇Say No,個個都讚佢貼地。」又讚她有藝術天分:「我買咗兩個袋,其中一個袋係以電影《喜劇之王》入面嗰本書《演員的自我修養》作設計,成間舖得一個,係非賣品,我求咗佢好耐先肯讓畀我。栢芝話冇周星馳就冇今日嘅佢,佢真係個好感恩嘅人。」

黎曉靈稱求栢芝讓愛,才能買入手上的手袋。
  • 黎曉靈稱求栢芝讓愛,才能買入手上的手袋。





鍾意就快D Share啦!