掃呢頁CODE去手機

2019年9月7日 星期六

容祖兒:容祖兒膝蓋抽岀黃色液體 醫生咁樣講 __,容祖兒,

祖兒膝蓋抽岀50CC黃色液體。骨科專科張啟然醫生表示膝蓋發炎,分開創傷、關節炎及細菌性關節炎,他說:「如果佢喺演唱會之前已經發炎,咁好大機會係關節炎, ...


祖兒膝蓋抽岀50CC黃色液體。


骨科專科張啟然醫生表示膝蓋發炎,分開創傷、關節炎及細菌性關節炎,他說:「如果佢喺演唱會之前已經發炎,咁好大機會係關節炎,因為勞損再加上摩擦到軟骨搞到發炎。」


講到天后容祖兒求醫時,醫生為她在膝蓋抽岀50CC黃色液體,張醫生解釋:「咁代表良性,望落去啲水係清嘅,但如果抽出嚟啲水係污糟,望落去好渾濁,好似啲膿,綠綠哋咁,就係代表已經細菌感染。」張醫生又建議病者要多休息及做物理治療減低復發風險:「一般我哋會提供非類固醇消炎藥,幾日內積水會冇咗,但就時間耐啲。抽積水即時見效,但都有機會喺過程有細菌感染,而休息日子就要因人而定,會建議做物理治療加強膝頭哥肌肉,減少軟骨摩擦,減少再復發。」
---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!