掃呢頁CODE去手機

2019年9月28日 星期六

吳若希:係邊個?吳若希晒「男友視角」拖手照惹禍 __,吳若希,

唔知……邊個敢認係相中人呢?藝人吳若希以主持身份,跟拍檔森美、丁子朗和麥美恩到了日本,拍攝節目《森美旅行團》,過程相當愉快。吳若希更在社交網上載相片, ...


唔知……邊個敢認係相中人呢?


藝人吳若希以主持身份,跟拍檔森美、丁子朗和麥美恩到了日本,拍攝節目《森美旅行團》,過程相當愉快。吳若希更在社交網上載相片,展示出一張男友視角下手拖手的相片,一副如沐春風嘅樣表露無遺。


正當大家猜測男方的手是誰的時候,吳若希老公Alex已火速留言問:「告訴我這隻手是麥美恩。」明顯打爛醋埕擔心是森美或是丁子朗的手。網民笑言該手的Size明顯似男人手,很難令人相信是出自麥美恩啵……




---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!