網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年9月28日 星期六

方紹聰:首次擔正!方紹聰《今宵》分屍 __,方紹聰,

方紹聰喺《今宵大廈》有機會在單元故事中飾演主角。無綫藝員方紹聰(奶仔)在劇集《今宵大廈》中首次有機會在單元故事中飾演主角,由一個純情賊仔,變成一個變態 ...


方紹聰喺《今宵大廈》有機會在單元故事中飾演主角。


無綫藝員方紹聰(奶仔)在劇集《今宵大廈》中首次有機會在單元故事中飾演主角,由一個純情賊仔,變成一個變態殺人兇手,他說:「今次做出來嚟都幾變態,比起之前《鐵探》嘅「發瘟」更加變態,有場分屍戲仲要喊到連鼻涕都漏埋出嚟,幾乎掂到黃文意。多謝公司畀咗個咁有發揮嘅角色我,希望大家睇到我更變態一面,哈哈。」


---------------
立即參加「賞您睇」: https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!