網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年9月24日 星期二

曹格:包包面消失!曹格「女朋友」生日公開晒愛 __,曹格,

曹格嘅「女朋友」就係囡囡Grace喇!馬來西亞歌手曹格2014年帶埋兩個仔女Joe及Grace參加大陸親子真人屬《爸爸去哪兒》第二季,當年只有4歲嘅G ...


曹格嘅「女朋友」就係囡囡Grace喇!


馬來西亞歌手曹格2014年帶埋兩個仔女Joe及Grace參加大陸親子真人屬《爸爸去哪兒》第二季,當年只有4歲嘅Grace,唔經唔覺已經9歲喇!曹格喺社交網上載囡囡小時候及依家嘅照片,留言:「我的 girlfriend 今天 9歲咯!!謝謝你們的祝福!感恩!」


如今嘅Grace已經長得亭亭玉立,冇晒Baby Fat,面上兩個「包子」已經消失咗,仲愈嚟愈有媽咪吳速玲嘅影子,腳長手長,遺傳晒優良基因,唯一不變嘅就係披住長長秀髮!網民除咗送上生日祝福,仲好感嘆時光飛逝呀!


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!