網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年9月21日 星期六

森美:《森美旅行團》第三輯開拍 網民讚無綫先知 __,森美,無綫,

《森美旅行團》嚟到第三輯喇~無綫節目《森美旅行團》一直大受歡迎,最近已經開拍第三輯,大家仲記唔記得元祖主持有邊個呢?2018年第一輯時除咗森美,就係高 ...


《森美旅行團》嚟到第三輯喇~


無綫節目《森美旅行團》一直大受歡迎,最近已經開拍第三輯,大家仲記唔記得元祖主持有邊個呢?2018年第一輯時除咗森美,就係高海寧(高Ling)、麥美恩,仲有因為偷食而事業直插谷底嘅黃心穎,但當時心穎依然人氣高企,不過2018年拍第二輯時,高Ling及心穎忽然被易角,換上吳若希及丁子朗,當時唔少網民都覺得舊班底比較好,但都有人讚有新鮮感!


嚟到2019年第三輯,森美就喺社交網上載合照,相中四人着上禮服Chok爆影相,原來今次同樣沿用第二輯班底,有網民笑言無綫飛起黃心穎係一早洞悉先機,留言「冇左(咗)黃心穎組合更完美」、但就笑話最無辜係高Ling,不過唔少網友都大嗌期待呀!


--------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!