掃呢頁CODE去手機

2019年9月3日 星期二

張致恒:老婆結婚面黑黑 張致恒解畫:只係超級緊張 __,張致恒,

原來係咁!藝人張致恒(Steven)與另一半歐燕雯(雯雯)在港簽註冊,正式成為夫婦,踏入人生另一階段。二人今日見傳時,太太明顯表現緊張,笑容有點勉強。 ...


原來係咁!


藝人張致恒(Steven)與另一半歐燕雯(雯雯)在港簽註冊,正式成為夫婦,踏入人生另一階段。二人今日見傳時,太太明顯表現緊張,笑容有點勉強。丈夫張致恒在社交網發文替太太解釋,表示:「好多報道所講我太太黑面,其實係因為佢只不過係一個普通人,未見過咁多傳媒影相,再加上超級緊張,所以先會唔識得俾(畀)反應,希望大家唔好介意。」張致恒亦談及自己的結婚的感受,他說:「今天的心情超級緊張,一直冒汗,昨晚還睡不着,我好想喺度感謝我嘅太太,佢為我生咗一個肥肥白白嘅BB,亦都包容我一直以來犯嘅錯,嚟緊嘅日子,我會盡我一切嘅努力令到佢同我個仔得到幸福!」


剛榮升張太太的雯雯亦有在社交網發文表示:「經歷了風風雨雨,由一個人到兩個人,甚至三個人。由簽名的一刻 ,所有決定已不是對自己負責 ,而是對整個家庭。今天我真的很快樂 ,因為找到他一直行下去 ,也有家人朋友們的支持 !其實心情超級緊張 ,原諒我不懂面對傳媒 ,就係因為太緊張 ,所以先搞到冇表情 ,我想喺度多謝大家嘅祝福,希望大家都要健康快樂生活!」


Steven回覆東網時說:「其實佢冇嘢㗎,因為佢唔係圈內人,只係一個普通人,見到記者佢個人好緊張,所以有啲不知所措,加上我又緊張,所以大家都冇乜表情,我哋冇嗌交,我哋好好。」


另外,張致恒婚前感情生活複雜,令BOYZ演唱會因而取消,最後排除萬難,拍檔關智斌才能單飛舉行個唱完紅館夢,有消息指關智斌好友張敬軒亦而取消了張致恒ig的關注。


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!