掃呢頁CODE去手機

2019年9月8日 星期日

陳法拉:有新相喇!法拉孖靚仔老公去婚禮恩愛到暈 __,陳法拉,

陳法拉同老公真係好襯呀!藝人陳法拉(Fala)今年5月與靚仔又有才華嘅法籍老公EmmanuelStraschnov成婚,真係令人羨慕,但法拉就成日將靚 ...


陳法拉同老公真係好襯呀!


藝人陳法拉(Fala)今年5月與靚仔又有才華嘅法籍老公Emmanuel Straschnov成婚,真係令人羨慕,但法拉就成日將靚仔老公收收埋埋,甚少喺社交網放閃晒恩愛,貫徹佢一向低調嘅作風!不過今日就例外,法拉終於上載佢同老公嘅新相,見佢一身高貴晚裝,Emmanuel 就西裝骨骨,箍實老婆纖腰,笑容一致合照,認真恩愛到暈!而法拉就Hashtag#wedding #family #france #,估計應該係喺法國出席家人婚禮,網民都大讚郎才女貌非常合襯。


---------------
立即參加「賞您睇」: https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。









來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!