網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年9月8日 星期日

陸浩明:女友獻計!陸浩明麥美恩為鄭裕玲慶生勁甩轆 __,慶生,鄭裕玲,陸浩明,麥美恩,

6號同麥美恩勁有心,為嘟嘟驚喜慶生!本月9日是鄭裕玲(嘟嘟)的生日,拍檔陸浩明(6號)與麥美恩(Mayanne)非常有心,趁今日三人為港姐作綵排,特別 ...


6號同麥美恩勁有心,為嘟嘟驚喜慶生!


本月9日是鄭裕玲(嘟嘟)的生日,拍檔陸浩明(6號)與麥美恩(Mayanne)非常有心,趁今日三人為港姐作綵排,特別提前向嘟嘟送上特製蛋糕,事後嘟嘟與6號均將相片分享到社交網站,6號祝賀對方:「開心甜蜜,健康靚靚,希望您喜歡呢個法國女王至愛小食!」


法國皇室御用蛋糕


6號又表示一星期前已跟Mayanne商量為嘟嘟慶生:「我哋唔想買個普通蛋糕,後來我問女友,佢提起上次我哋一齊去法國旅行食過一款杏仁餅,話係法國皇室御用,後來喺香港見到有得買,所以我就訂咗呢個蛋糕,襯番佢個尊貴身份。我同Mayanne仲早咗一個鐘返公司作準備,點知嘟姐都提早咗半個鐘返嚟,搞到我哋好甩轆,哈哈﹗嘟姐收到個蛋糕好開心,佢好鍾意。我仲喺健康網站買咗盒禮物畀佢,因為知佢好注重養生同健康,送咗個水煲、護膚品同健康食品蘋果膠,全部都係健康、尊貴同高級,好啱佢用。」


一句英文冧爆嘟嘟


此外,有網民留意到蛋糕塊朱古力牌寫上「Do姐 I PURPLE YOU❤Happy Birthday!」並大惑不解咩係「I PURPLE YOU!」有網民即為大家解開疑惑,原來嘟嘟嘅新歡韓國男團防彈少年團(BTS)中成員V曾自創金句「Purple You」,意思代表住「紫愛你」!睇嚟大家都好識投其所好,冧爆嘟嘟!


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!