掃呢頁CODE去手機

2019年9月28日 星期六

莊思明:唔怕早過莊思敏嫁!莊思明:佢話唔定閃婚 __,莊思敏,莊思明,

莊思明大爆家姐莊思敏(小圖)做嘢好快,話唔定閃婚!藝人莊思明出席美容院開幕活動,身穿低胸連身短裙非常吸睛,獲老闆贊助瘦身美容的她,笑指於無綫女星中屬大 ...


莊思明大爆家姐莊思敏(小圖)做嘢好快,話唔定閃婚!


藝人莊思明出席美容院開幕活動,身穿低胸連身短裙非常吸睛,獲老闆贊助瘦身美容的她,笑指於無綫女星中屬大山婆身形,故要努力瘦身。問到男友楊明可嫌棄其身形?思明笑說:「佢冇資格話我,不過佢身形OK,歐美身形大隻啲。」


對於楊明揚言將她封盤,思明說:「我知佢咁講過,等佢畀啲誠意囉!(擔心早過家姐莊思敏嫁?)唔擔心,佢做嘢好快,話唔定閃婚呢!(家姐點心舖蝕錢易手喎!)佢係有唔開心,好在買家接收晒所有員工,唔怕有人失業,真係好好。」


近日成功考畢電單車強制試的她,表示稍後多考一個路試,便能正式於路上駕駛,她說:「考車方便拍劇,江嘉敏早兩日考咗!(男友買車獎勵?)冇佢上次意外之後賣咗架車!」談到江嘉敏與其男友的拍檔X先生傳緋聞,該男子更牽涉上鄺潔楹,思明坦言聽罷事件始末後,也戥江嘉敏慘,問到她可認識X先生?思明說:「唔識。(傳佢鍾意識女星!)可能佢唔鍾意我,我唔夠後生嘛!」


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!