掃呢頁CODE去手機

2019年9月29日 星期日

鄭敬基:敏感言論影響 鄭敬基不獲無綫續約 __,無綫,鄭敬基,

好離好去最緊要。藝人鄭敬基近年為無綫效力,不過近日有傳佢同TVB傾續約不了了之,終於佢喺今日凌晨於社交網親證不獲續約,指原因疑係受其敏感言論影響,而《 ...


好離好去最緊要。


藝人鄭敬基近年為無綫效力,不過近日有傳佢同TVB傾續約不了了之,終於佢喺今日凌晨於社交網親證不獲續約,指原因疑係受其敏感言論影響,而《牛下女高音》可能是其在無綫電視最後一套劇。


佢講到自己份藝員合约喺2019年7月底已約滿,自己至今沒有收到任何續約通知:「除了家人是一生一世,任何一種關係都有終止的一天,是正常不過。既然正常我是無怨無悔,只存感恩。就當自己不被續約,我仍很感恩在TVB所得到,學到,遇上的每個演出機會,這些機會所帶我的快樂和生計,幕前幕後的朋友和累積了欣賞自己的觀眾。」又指佢個人希望大家會支持《牛下》。




---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!