掃呢頁CODE去手機

2019年9月15日 星期日

曹敏莉:孖住慶生 曹敏莉朱玲玲交流扮靚心得 __,慶生,曹敏莉,朱玲玲,

做得港姐係Keep得靚。前港姐曹敏莉和最美麗港姐朱玲玲(Loletta)同是九月生辰,早前港姐聚會,各人齊為她們慶生,曹敏莉說:「我哋都係九月生日,所 ...


做得港姐係Keep得靚。


前港姐曹敏莉和最美麗港姐朱玲玲(Loletta)同是九月生辰,早前港姐聚會,各人齊為她們慶生,曹敏莉說:「我哋都係九月生日,所以有幾年都一齊慶祝,其實我哋慧妍雅集開會都成日見面,(有冇交流啲養生扮靚心得?)Loletta係好多人嘅Role Model,我哋都有傾吓飲食健康和做運動,不過我近排就少運動啲,忙湊小朋友。」她說今年中秋特別熱鬧,因為胞姐的囡囡剛巧100日,連同中秋節飯一齊慶祝,曹敏莉說:「依家家姐有兩個小朋友,妹妹都啱啱生咗一個,我有三個,爸爸有六個孫,三男三女,好熱鬧,我好鍾意BB,自己個細仔都兩歲,唔再係BB,所以見到BB好開心。」


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!