掃呢頁CODE去手機

2019年9月28日 星期六

海俊傑:當年一碟玩完!海俊傑認曳流連夜場溝女 __,海俊傑,

海俊傑當年出咗一隻碟就玩完,佢承認當時曳,變咗錯失好多機會!歌手海俊傑在電台訪問《1圈圈星光背後》中分享當年參加新秀的往事,參選時候只得22歲的他,是 ...


海俊傑當年出咗一隻碟就玩完,佢承認當時曳,變咗錯失好多機會!


歌手海俊傑在電台訪問《1圈圈 星光背後》中分享當年參加新秀的往事,參選時候只得22歲的他,是由美國返港的中英混血兒,以一曲《衹想一生跟你走》參賽。他記得當晚更被巫啟賢考「升KEY」唱《心酸的情歌》,技驚四座大熱贏得金獎的他翌日即獲華星安排他灌錄新歌《永遠的偶像》,於新秀後第三天出道,曾經成為94年樂壇一時佳話!不過,他在華星只推出了一張專輯便消失於樂壇,事隔接近20年,才有機會於今年重新灌錄廣東歌《長大》回歸香港樂壇。


對當年一碟玩完,海俊傑剖白說:「因為當年自己年少無知、曳、唔聽公司話,掛住玩,經常到夜場識女仔,變咗錯失好多機會,係自己唔成熟。」失意於樂壇及TVB後,曾經北漂10年,2012年更搬到北京把工作重心北移,奈何當中有一年全沒工開,流過不少淚水,及至今天他簽約新公司重新出發,他說:「喺內地發展多年最大嘅得着,就係認識到同樣來自香港嘅化妝師太太Effie。」


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!