網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年9月5日 星期四

馬詩慧:冇家用冇收入 馬詩慧靠食得少慳錢 __,馬詩慧,

馬詩慧與王曼喜母女檔出席活動。馬詩慧(Janet)與大女王曼喜出席時裝騷,問到最近社會因素會唔會少咗嘢做?Janet笑說:「我不嬲都冇嘢做冇收入。(老 ...


馬詩慧與王曼喜母女檔出席活動。


馬詩慧(Janet)與大女王曼喜出席時裝騷,問到最近社會因素會唔會少咗嘢做?Janet笑說:「我不嬲都冇嘢做冇收入。(老公有冇畀收少咗家用?)不嬲都冇家用。(咁靠咩維生?)係喎,靠咩呢?我平時食得少,唔使使好多錢。」問到會唔會幫大女嘅時裝品牌做設計?王曼喜話:「都可以,諗唔到,只係時機未到。(係咪覺得媽咪設計唔啱?)佢設計過畀我,佢啲嘢好啱潮流,不過我啲時裝一直都比較簡約。」問到若用媽咪設計會否畀酬勞?Janet話:「梗係唔會收費,一家人點會講錢。」


---------------
立即參加「賞您睇」: https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!