掃呢頁CODE去手機

2019年9月15日 星期日

郭富城:【郭富城被取代】方媛囡囡學足爸爸起飛腳 __,方媛,郭富城,

城城囡囡跳跳紮,仲起埋飛腳!天王郭富城同老婆方媛育有兩女,大女Chantelle今個月就踏入2歲,人仔細細已經好有爸爸嘅影子!方媛喺微博上載母女合照, ...


城城囡囡跳跳紮,仲起埋飛腳!


天王郭富城同老婆方媛育有兩女,大女Chantelle今個月就踏入2歲,人仔細細已經好有爸爸嘅影子!方媛喺微博上載母女合照,手舞足蹈嘅Chantelle起飛腳,令人諗起城城《唱這歌》抱起單腳嘅招牌動作!雖然方媛用emoji遮住囡囡個樣,不過都見到佢個鼻同嘴,網民都話似足媽咪係美人胚子!


而方媛就依舊少女味十足,晒出長腿大擺甫士,不過竟然唔係城城操刀,畀人取代?方媛話:「來自我爸的拍照視角[偷笑]新御用攝影師📷​」原來係咁!有網民就話佢哋一家去台灣支持喺當地開騷嘅城城,順道過中秋!


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!