掃呢頁CODE去手機

2019年9月24日 星期二

姚樂怡:七魔女賀姚樂怡生日 大肚梁靖琪冇影 __,姚樂怡,梁靖琪,

唔知梁靖琪(紅裙)係咪因為安胎所以冇出席呢?藝人姚樂怡昨日46歲生日,一班好姊妹七魔女成員佘詩曼、周家蔚、湯盈盈、文頌嫻、鍾麗淇為壽星女慶生,還送上一 ...


唔知梁靖琪(紅裙)係咪因為安胎所以冇出席呢?


藝人姚樂怡昨日46歲生日,一班好姊妹七魔女成員佘詩曼、周家蔚、湯盈盈、文頌嫻、鍾麗淇為壽星女慶生,還送上一個別出心裁、以手袋為主題的生日蛋糕,相當有心思。佘詩曼在網上晒出生日會照片,並發文表示:「祝你生日快樂,我可愛的朋友,祝你心滿意足,願所有夢想成真〜」不過七魔女卻六缺一,未見剛宣布懷有身孕的梁靖琪在現場,未知是因懷孕未有出席,還是不希望孕樣入鏡呢?


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!