掃呢頁CODE去手機

2019年9月5日 星期四

黃宗澤:同關智斌致歉!黃宗澤:我好內疚 __,關智斌,黃宗澤,

黃宗澤同關智斌致歉。藝人鄧麗欣(Stephy)、黃宗澤(Bosco)與關智斌(Kenny)出席服裝品牌活動。Bosco甫受訪突然向老友Kenny致歉: ...


黃宗澤同關智斌致歉。


藝人鄧麗欣(Stephy)、黃宗澤(Bosco)與關智斌(Kenny)出席服裝品牌活動。Bosco甫受訪突然向老友Kenny致歉:「我好內疚、慚愧、唔開心、心虛,本身我應承咗做佢演唱會嘉賓,但依家撞咗期,我要飛去日本拍嘢。」早前出新歌《發夢之王》的他說:「本應想借佢個舞台還樂壇一個交代,我後尾話請佢食飯,仲主動自薦幫佢拍片喺演唱會播,但之後佢就再冇覆我,應該嬲咗我,我依家都嬲咗佢。(咁你幾時還樂壇交代?)可能等Stephy開騷。」Stephy聞言說:「咁要等到天荒地老!不如你自己開騷,我做番你嘉賓。」問到Bosco可有再錄製新歌?他說:「冇啦,上次係玩吓啫!呢個交代講咗好多年。」
---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。





來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!