掃呢頁CODE去手機

2019年9月10日 星期二

陳芳語:着比堅尼火車站放狗 陳芳語爆乳引人犯罪 __,陳芳語,

陳芳語突然爆乳偷襲,令粉絲睇到噴血。當年憑一曲《愛你》走紅亞洲嘅台灣歌手陳芳語(Kimberley)成日網晒索照,令網民驚訝其身材禾稈冚珍珠!啱啱佢又 ...


陳芳語突然爆乳偷襲,令粉絲睇到噴血。


當年憑一曲《愛你》走紅亞洲嘅台灣歌手陳芳語(Kimberley)成日網晒索照,令網民驚訝其身材禾稈冚珍珠!啱啱佢又喺社交網上大晒性感照,見佢着住件若隱若現嘅玉色比堅尼喺台灣平溪火車站度放狗,身材表露無遺,非常惹火!


Kimberley仲留言:「Even on your worst day, love you in the worst way!(即使在最糟糕的一天,也會以最壞的方式愛你)」。有網友就話Kimberley「在火車站穿比基尼放狗真高招」、「引人犯罪」!


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!