掃呢頁CODE去手機

2019年9月3日 星期二

蔡思貝:爭輸余德丞 蔡思貝照約食生日飯 __,余德丞,蔡思貝,

蔡思貝事先張揚會同余德丞食生日飯。藝人蔡思貝為許芷熒(Whitney)婚禮擔任姊妹,是她第一次真正做姊妹,由早上六點開始參與全部環節,並指跟Whitn ...


蔡思貝事先張揚會同余德丞食生日飯。


藝人蔡思貝為許芷熒(Whitney)婚禮擔任姊妹,是她第一次真正做姊妹,由早上六點開始參與全部環節,並指跟Whitney於2013年認識,姊妹情深厚,她又指簽字期間充滿感動位:「個個姊妹都有喊,我本身忍得住,之後都匿埋一二角喊,我係浪漫嘅奴隸。」


同事業拍拖


講到花球被圈外人姊妹搶到,問到是否很羨慕?她說:「其實我依家同事業拍拖。(因為緋聞男友余德丞畀人爭咗?)我冇咩留意,佢尋日生日都有Message佢,會約佢食生日飯,反而我驚冇時間約佢,佢會嬲我呀!(兩個撐枱腳?)都唔知你哋講咩…」
---------------
立即參加「賞您睇」: https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!