掃呢頁CODE去手機

2019年9月14日 星期六

【已做手術】森美上杜汶澤節目自爆健康危機:喺口腔入面有粒黑色嘢... __,杜汶澤,森美,

(網上圖片)
昨晚杜汶澤的網台上載了新一輯的《CEO會客室》,今集請來的嘉賓是大哥森美,一向很少提及私事的森美今次被「捉」上節目,更首次透露今年遇上健康危機。森美在 ...


昨晚杜汶澤的網台上載了新一輯的《CEO會客室》,今集請來的嘉賓是大哥森美,一向很少提及私事的森美今次被「捉」上節目,更首次透露今年遇上健康危機。



森美在節目中說道,「有一日我發現口腔入面有一粒黑色嘅、好似痣咁嘅嘢,咁我初頭冇理,諗住生粒癦啫冇乜嘢,直到年中搵做牙醫嘅舊同學睇牙,佢見到之後話『口腔入面好少有痣㗎』然後就畀咗個專科電話我,臨走嘅時候佢無端端望住我,我仲記得佢個表情『得閒出嚟見下面囉...下個禮拜約啲friend出嚟飲嘢啦下』,佢講完我個心即刻怯一怯...」



忐忑不安的森美回家之後立刻上網查找有關資訊,「原來佢叫做色素瘤...色素瘤係皮膚癌嘅一種,亦都係比較嚴重,喺口腔出現嘅存活率大約係20%。」面對突如其來的健康警報,森美形容自己「成個人生都醒咗」。



馬上尋求醫生幫助的森美,被告知「一係就係色素瘤,一係就真係癦。」面對死亡如此接近,森美表示整個世界對他來說都不再一樣。幸好《蘋果》聯絡森美,問到他的健康情況,得到好消息,森美回覆道:「冇事啊,過咗㗎喇,都幾個月前㗎喇。」



森美續回應道:「嗰陣時未查清楚就驚啲囉,因為喺口腔入面係好少有,後尾查到係良性嘅,不過都驚佢變惡性,所以咪割咗佢囉。阿澤問開近排嘅事,我咪講囉,後遺症就冇嘅暫時,不過都要繼續check多啲身體。」



森美表示:「小手術啫,所以嗰陣時都照開咪照做節目,應該冇嘢嘅,多謝關心。」至於等化驗期間,太太有何反應?森美說:「嗰陣時太太喺英國陪緊個仔考會考,我當時淨係同太太講,諗住出咗報告有咩事先同其他人講,始終都唔想爸爸媽媽擔心。嗰段期間都叫做一個人面對,都係一個好重要嘅經歷。」



-----------------------------

【撐學生】

召集有心人 撐學生全年睇《蘋果》

立即按此

-----------------------------

《囚牢之疆》專頁

揭開集中營邪惡面紗

今日新疆 明日香港



(網上圖片) 杜汶澤的節目請來森美擔任嘉賓。(網上圖片) 杜汶澤的節目請來森美擔任嘉賓。(網上圖片)
森美首次透露自己遇上健康危機。(網上圖片)

森美首次透露自己遇上健康危機。(網上圖片)
森美形容自己整個世界都不再一樣。(網上圖片)

森美形容自己整個世界都不再一樣。(網上圖片)

鍾意就快D Share啦!