掃呢頁CODE去手機

2019年9月2日 星期一

鍾欣潼:阿嬌老公被指「出軌」 網民聲稱有證據 __,鍾欣潼,阿嬌,

阿嬌老公賴弘國突然被指「出軌」,仲有證據?歌手鍾欣潼(阿嬌)上年與台灣「醫界男神」賴弘國結婚,兩人一直恩愛,但今日突然有網民稱「我有阿嬌老公約炮的證據 ...


阿嬌老公賴弘國突然被指「出軌」,仲有證據?


歌手鍾欣潼(阿嬌)上年與台灣「醫界男神」賴弘國結婚,兩人一直恩愛,但今日突然有網民稱「我有阿嬌老公約炮的證據,太噁心了,他還作賊心虛 刪我評論!」該網民表示賴弘國Instagram關注咗位巨胸網紅,但又立即取消關注,又上載一張男方穿着浴泡嘅相!


不過,從照片嚟睇,賴弘國疑似係有關注過嗰位網紅,但其實並冇實質嘅「出軌」證據,而且張浴泡相係賴弘國好友Post出嚟,而爆料者似乎已將貼文刪除。


傳聞傳出後,即時登上微博熱搜,唔少網民去到賴弘國社交網留言洗版,阿嬌就即刻喺微博發文闢謠:「開學第一天 這個熱鬧我們不湊啦[笑而不語] 雨女無瓜[吃瓜]」賴弘國亦回覆老婆:「這個熱鬧我們不湊啦,愛你老婆」有網民就留言:「婚姻是別人兩個人的事,外人就別說了。」、「謠言止於智者!」


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk 
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。







來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!