掃呢頁CODE去手機

2019年9月8日 星期日

【狗仔出更】林子博全家齊心對抗病魔 坦言會試不同方法 __,林子博,

採訪、攝影:徐錦池、羅德光、朱志聰
無綫娛樂主播林子博的太太董燕君(Shirley)在今年4月確診患上極罕有癌症「平滑肌肉瘤(腹腔)」第4期,因癌細胞已擴散到肝臟、胰臟、肺、淋巴等器官, ...


無綫娛樂主播林子博的太太董燕君(Shirley)在今年4月確診患上極罕有癌症「平滑肌肉瘤(腹腔)」第4期,因癌細胞已擴散到肝臟、胰臟、肺、淋巴等器官,目前她只能接受化療,幸好他們一家人相當齊心,勇敢面對困境,絕不會輕易放棄。



身為一家之主的子博,除了陪Shirley接受治療外,同時亦要照顧14歲女兒詠渝和10歲兒子卓楠,幸好一對兒女相當生性,日前子博現身囝囝位於灣仔的學校門外接放學,接着兩父子齊齊到街市買餸,卓楠拖實爸爸,全程傾過不停,似有講不盡的話題,去到街市後,兩人先到肉檔買豬肉,子博買了不少偏瘦的豬肉和大量的蔬果,全部都以健康的食物為主,希望炮製均衡飲食,增加抵抗力。



子博與兒子返家,小休一會後,他又陪Shirley到東區醫院接受化療,因目前Shirley的抵抗力比較衰弱,所以見她出入都戴上口罩兼戴帽,亦有外套傍身,以免令身體着涼,大約過了兩小時,子博和Shirley離開醫院。問到太太目前的情況,子博說:「而家太太每3個禮拜入一次醫院,每次做2個鐘化療,其實頭嗰3個月嘅療程已經做完,不過照完CT(電腦掃描)之後,似乎冇乜效,仲有擴散迹象,而家做緊第二階段嘅第二次化療,雖然冇第一次咁痛,但係食嘢冇乜胃口,對腳好似覺得好痠痛,仲有啲水腫,始終呢個病係比較罕見,藥廠唔會專登研製啲藥,所以都會試吓啲新藥,睇吓有冇幫助。」



問到有否打算出國就醫,子博說:「之前有人聯絡過我,話喺美國有一個嘅組織,係由一啲同我太太一樣有平滑肌肉瘤嘅家屬成立,佢哋有好多呢方面嘅研究,同埋亦聯絡過唔少藥廠,有朋友話畀我知,佢有一個泰國嘅醫生朋友,佢嘅媽咪都有呢個病,雖然已經做咗切除手術,但係都擔心媽咪會復發,所以遲啲會去美國同呢個組織開會,到時可以拎埋我太太嘅報告,睇吓可唔可以聯絡到一啲私家腫瘤醫生。」再問有否嘗試接受偏方治療?他說:「我哋而家都係跟番醫院嘅流程去接受化療,我都同老婆講,要樂觀啲,控制吓自己嘅飲食,但係自從報道出咗街之後,有好多人畀咗啲意見,亦都有人畀咗啲天然嘅保健產品,我哋都會試吓唔同嘅方法。」



自從太太患病後,子博表示一對仔女生性了不少:「佢哋乖咗好多,嗌交比以前少咗,太太嘅心情都好咗,可能多咗啲同路人,唔會諗埋一邊。」他亦表示很感謝身邊的朋友和同事的支持,他們一家都會齊心去面對,不會輕易放棄。



採訪、攝影:徐錦池、羅德光、朱志聰

-----------------------------

【撐學生】

召集有心人 撐學生全年睇《蘋果》

立即按此



採訪、攝影:徐錦池、羅德光、朱志聰 子博先接囝囝放學,再到街市買餸。 子博先接囝囝放學,再到街市買餸。
接着會合太太。

接着會合太太。



兩人去了東區醫院。

兩人去了東區醫院。



大約過了兩小時,子博與太太離開。

大約過了兩小時,子博與太太離開。
子博感謝朋友和同事的支持及體諒。

子博感謝朋友和同事的支持及體諒。
Shirley接受完化療,感到有點疲累。

Shirley接受完化療,感到有點疲累。

鍾意就快D Share啦!