掃呢頁CODE去手機

2019年9月1日 星期日

吳浩康:【戰績彪炳】分量十足!吳浩康舊愛逐個數 __,吳浩康,

情場殺手!?咪神崔碧珈(Anita)早前傳出同吳浩康(Deep)拍拖,但今日凌晨就突然鬧爆對方「做人最緊要對得住自己」,又話「完了吧如無意外」,火藥味 ...


情場殺手!?


咪神崔碧珈(Anita)早前傳出同吳浩康(Deep)拍拖,但今日凌晨就突然鬧爆對方「做人最緊要對得住自己」,又話「完了吧如無意外」,火藥味濃,疑似分手兼反臉!而Deep喺情場上戰績相當彪炳,舊愛個個都好有分量,有地位、有家底、有樣貌、有身材、有學識!


2004年,吳浩康同視后胡定欣戀情公開,雖然Deep事業受挫,但女方依然不離不棄,但有指男方移情別戀搭上「拿督女」莊思敏,最終結束兩年情!孿都變直嘅莊思敏同吳浩康愛得高調,不時公開拍拖出席活動,但拍拖5年2011年宣布分手,雖然莊思敏就話唔關第三者時,但就承認係佢飛對方!


到2013年,吳浩康撻着師妹鍾舒漫(Sherman),拍拖兩年幾後仲談婚論嫁,但突然爆出男方「偷食」,最後又係分手收場!直至2018年底,兩人忘掉過去相約露營,再見亦是朋友,今年初仲講到「翻撻」話題時,兩人都冇打斷後路!


而喺呢幾年間,吳浩康就戀上有米女友李昭南(Michelle),Michelle來頭唔少嘢,曾奪得「全美華埠小姐」第二公主,唔只樣靚身材正,仲高學歷,現時喺ViuTV做主持工作!不過喺2018年5月二人喺社交網宣布「分道揚鑣」,兩年情玩完,不過阿Deep當時喺文中就表示「心中仍然很愛她」!


---------------
立即參加「賞您睇」: https://tinyurl.com/y2e6pmwk 
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。





來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!