網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年9月4日 星期三

胡諾言:消失公仔箱 胡諾言被粉絲「投訴」 __,胡諾言,

又唔係離開TVB!主持無綫節目《流行經典50年》一段時間的藝人胡諾言,早前功成身退,趁暑假就做回廿四孝爸爸,孖太太陳琪及三個子女四圍旅行,近日就忙於為 ...


又唔係離開TVB!


主持無綫節目《流行經典50年》一段時間的藝人胡諾言,早前功成身退,趁暑假就做回廿四孝爸爸,孖太太陳琪及三個子女四圍旅行,近日就忙於為新劇《大步走》開工,不過鮮有於螢光幕出現的他,卻被粉絲「投訴」,他說:「佢哋驚之後會少見我喺電視出現,我咪話我又唔係離開TVB,之後又有新劇拍,都一樣可以喺電視見到我,之前8月就過我好充實,有去內地做商演,順道同當地嘅朋友仔見面,好感恩呢個經濟環境都繼續有工作,多謝客戶對我支持,希望大家一齊共渡時艱。」


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!