掃呢頁CODE去手機

2019年9月20日 星期五

網友讚夫妻相 __,

二人舉止親密,儼如熱戀中的情侶。
網友讚夫妻相靚仔有型、運動勁、家底好兼為天王郭富城鄰居,令余德丞成為無綫高富帥筍盤,入行以來跟不少女星傳緋聞,包括劉穎鏇、麥明詩及蔡思貝等,被譽為「港 ...


網友讚夫妻相

靚仔有型、運動勁、家底好兼為天王郭富城鄰居,令余德丞成為無綫高富帥筍盤,入行以來跟不少女星傳緋聞,包括劉穎鏇、麥明詩及蔡思貝等,被譽為「港姐收割機」。在芸芸「丞女郎」中,唯獨與蔡思貝是備受矚目的螢幕情侶,自合作旅遊節目《緬甸奇幻旅程》後私交甚篤,感情昇華。去年他昏迷入院,蔡思貝多次撲到醫院探望,憂心肉緊。他病愈後首次復工,即孖住女方出席活動,並跪地送花,活動後又跟蔡思貝父母合照,可見關係緊密。

最令外間議論,是他特意在今年2月14日情人節,為蔡思貝補祝2月6日的生日,女方冧爆留言:「Blessed with錫我嘅人。」即令網民誤會二人公開戀情,並讚他們有夫妻相。其實放閃非首次,去年年底,余德丞網晒合照,其中一張伏在女方肩膀,他留言:「人與人之間嘅關係就係咁奇幻,佢鍾意睇書,我鍾意睇波,佢唔鍾意畀人控制,我鍾意控制人。」






鍾意就快D Share啦!