掃呢頁CODE去手機

2019年9月18日 星期三

姜麗文:活得比你好!姜麗文對鄭俊弘沒有恨 __,姜麗文,鄭俊弘,

原諒是對自己最大的解脫。姜麗文(Lesley)當年因失戀患上抑鬱症,但她對前度鄭俊弘從來沒有壞話,認為做人不應該為以前的事生氣,正因為有峿些經歷,才能 ...


原諒是對自己最大的解脫。


姜麗文(Lesley)當年因失戀患上抑鬱症,但她對前度鄭俊弘從來沒有壞話,認為做人不應該為以前的事生氣,正因為有峿些經歷,才能有現時又正又強的自己!


最近推出以自身抑鬱症經歷為主題的新歌《念》,希望此曲可以鼓勵到抑鬱症患者,提到6年前因為失戀而引發抑鬱症,她說:「失戀唔開心好合理呀,點知過多差唔多一年我先開始覺得諗嘅嘢好危險,覺得冇晒希望,自己喺唔喺呢個世界都冇乜分別,後尾因為同家人、朋友傾偈,亦有睇心理醫生,自己都改變生活習慣,變到早睡早起,又會上網睇一啲讚自己嘅片,做人要Proud Of自己先得,所以就慢慢好番。」


放開.先有咁正咁強嘅自己


她坦言現時的自己是最開心,從未試過身體和情緒如此健康,有傳鄭俊弘當年紅了就飛起她?問到可會盡量避免想起前度鄭俊弘,避免勾起不快回憶?她豁達表示:「No,that's ok,我覺得做人唔應該後悔任何嘢,唔應該嬲或唔開心以前發生過嘅嘢,每一樣嘢發生係有原因,同埋每件事發生後你可以拎呢個機會更加做好自己,我覺得冇以前嘅經歷,唔會有我依家識得感恩、珍惜嘅性格,唔會有依家咁正、咁強嘅姜麗文。」


原諒.連半句壊話都唔想講


問到對鄭俊弘可有憎恨?她說:「我淨係想世界和平,希望大家開開心心,身體健康,我唔係嗰啲好嬲、唔開心嘅人,冇一句壞話可以講。(如果見番面呢?)OK呀,佢依家咁開心,我都係,反而如果尷尬會更唔尊重我依家個男朋友,佢都畀咗我好多年嘅開心快樂,亦學咗好多嘢。」


將來.為男友改變生仔當媽


而講到現時圈外男友Pakho,她即刻冧笑,大讚男友很錫她及了解抑鬱症:「每日都會同我傾情緒健康嘅嘢,知道對方每日狀態、情緒、身體健康對一段關係好重要,因為呢啲嘢令我真正覺得佢係我嘅Life Partner,佢值200分,我都畀自己200分!」但她坦言不心急結婚:「點都會發生啦,我都唔會催婚,我覺得女人唔應該畀男人任何壓力,佢想結就結,我都有問過爸爸(秦沛)想唔想抱孫,佢話No,順其自然就得。(認定咗男友係將來老公?)每個人拍拖都有呢個Mission。」她又坦言以前不想生小朋友,但因男友而改變到第一次覺得想生。


--------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!